BeursTrader is een uniek initiatief en een toonaangevend bedrijf binnen de financiële sector.

BeursTrader
Schiphol Boulevard 127
1118 BG Amsterdam

Contact »

© 2020 BeursTrader

Veel gestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij? Aarzel niet om contact op te nemen!

1 Moet ik van bank veranderen om gebruik te maken van BeursTrader?

Indien u een effectenrekening heeft bij uw bank en zelf de signalen gaat uitvoeren, dan maakt u gewoon gebruik van die al reeds bestaande rekening.

Als u er voor kiest om de signalen automatisch te laten uitvoeren op uw eigen bankrekening, dan kunt u dat doen bij de broker waar wij zelf ook handelen. U kunt al een rekening openen met een beginkapitaal van €2,500. U kunt natuurlijk zelf ook met een lager of hoger bedrag van start gaan.

2 Moet ik elke dag mijn e-mail lezen?

Als u er voor kiest om de signalen automatisch te laten uitvoeren op uw eigen bankrekening, dan is dat NIET noodzakelijk. Het is wel noodzakelijk, als u actief meedoet met alle signalen, om uw e-mail een aantal maal per week te raadplegen als u zelf gaat handelen. Indien u dit niet vaak doet is het zeker geen ramp, u ontvangt namelijk ALTIJD een WhatsApp-bericht wanneer wij een bepaald handelssignaal hebben.

3 Moet ik elke dag koersen in de gaten houden?

Dat is niet nodig. Immers bij ieder handelssignaal ontvangt u een WhatsApp en Email bericht. Door het lezen van e-mail en WhatsApp kan een optimaal resultaat worden bereikt als u zelf handelt. Uiteraard informeren wij u onmiddellijk wanneer we overgaan tot koop of verkoop. Als u er voor kiest om de signalen automatisch te laten uitvoeren op uw eigen bankrekening, wordt u geheel ont zorgt en hoeft u niks te doen.

4 Met welk geld kan ik beleggen?

Ten eerste dient u er voor te zorgen dat het geld wat u op uw beleggingsrekening heeft staan geld is wat u kunt missen voor de lange termijn. Wij raden beleggen met geleend geld zeer sterk af! Beleggen met geleend geld betekent dat u naar alle waarschijnlijkheid uw emoties zozeer laat meespelen dat het uw beleggingsresultaat (negatief) beïnvloedt. Zeer paradoxaal: Emoties worden het beste onderdrukt of uitgeschakeld indien u al afscheid heeft genomen van het geld en emoties niet snel de kop op duiken. Zorg er voor dat u met geld belegt waarmee eventueel verlies ervan uw doelen en dagelijkse gang van zaken niet in de weg staat.

5 Hoeveel geld moet ik op mijn beleggingsrekening hebben?

Wij hanteren geen ondergrens maar adviseren wel een bepaald bedrag te reserveren voor de handelssignalen. Een bedrag van tussen de €2,500 en € 5,000 wordt aanbevolen. Mocht u met een groter bedrag willen beleggen kunt u dit natuurlijk veranderen.

6 Ik woon niet in Europa, kan ik dan wel abonnee van BeursTrader worden?

Ja, ook wanneer u buiten de eurozone woont is het mogelijk om abonnee van BeursTrader te worden. Zolang u de beschikking heeft over een geldig e-mail adres en een internetverbinding heeft kunt u abonnee worden.

7 Kun je ook handelen op basis van de WhatsApp en SMS berichten, zonder de e-mails te lezen?

Dit kan zeker, in elke WhatsApp vermelden wij u heel duidelijk welke product en/of aandeel ons systeem aangeeft te kopen of te verkopen. De termen die u in de berichten leest zijn bij elke broker en/of bank zeer makkelijk uit te voeren. Als u er voor kiest om de signalen automatisch te laten uitvoeren op uw eigen bankrekening, is dit uiteraard niet van toepassing, dan wordt alles voor u gedaan.

8 Hoe regelmatig krijg ik via BeursTrader signalen?

De systematiek genereert ongeveer 6 tot 12 signalen per maand (round turns). Afhankelijk van de marktomstandigheden kan het aantal signalen verschillen. Bij veel volatiliteit zijn er meer signalen, bij minder beweging zijn er dus ook minder handelssignalen.

9 Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?

Dat kan door onze klantenservice te mailen op info@beurstrader.nl. Om veiligheidsredenen is de enige manier om uw abonnement op te zeggen ons te emailen vanaf het e-mailadres waarmee u bij ons bekend bent.

10 Hoe lang duurt het voor mijn abonnement ingaat?

Wanneer u zich aanmeldt, gaat het abonnement in zodra het door u verschuldigde bedrag ontvangen. U kan bij ons veilig en snel online betalen via iDeal, BanContact, Paypal en uiteraard doormiddel van een bankoverschrijving. U ontvangt hierna direct een welkomstmail met uw inloggegevens. Zodra u deze e-mail ontvangen heeft start het abonnement voor de looptijd zoals door u gekozen.